wtorek, 30 października 2012

Mwchachacha!! HALO-WEEN!!! :D


Jesteście niesamowici, że potraficie znieść moją psychiczność, ale muszę uraczyć Was dziś wieczorem czymś jeszcze..

Czymś wyjątkowym.. c:


W każdym razie, ponieważ jutro mamy Halloween, postanowiłam zabawić się w Marthę Stewart i zrobić swój PROGRAM, w którym będę Was pouczać jak się robi to, tamto czy sramto.. 

Po po prostu będę Wam niszczyć psychikę nie po raz pierwszy z resztą.

Tak więc witam w moim najnowszym programie p.t:

MARTHA STEWART by Moherek

W dzisiejszym odcinku pokażę Wam jak się robi..

Wiszące pajączki

Potrzebne będą:


Tak.
Pomysł jest najważniejszy.
A że ja mam ich mnóstwo, postanowiłam się z Wami podzielić jednym z nich..

A oto jak krok po kroku stworzyć takie cuda:




















Ja do swoich pająków dodałam własny akcent w postaci: wąsów, okularów i serduszek..





Wiem, że nie jestem skromna, ale wyglądają genialnie.. :3



Kilka chwil i mamy śliczną dekorację na Haloween.. ;)
Bo przecież liczy się pomysłowość..

HAPPY HALOWEEN!

Grażka


1 komentarz:

  1. Widziałam je na własne oczęta i muszę przyznać -
    zapierają dech w piersiach!!!

    OdpowiedzUsuń